Імгненная аплата праз Інтэрнэт банкаўскай картай.
Бяспека плацяжоў
Да аплаты прымаюцца ўсе тыпы картак Visa і Master Card. Аператарам па працэсінгу картак з'яўляецца кампанія WebPay, гарантам выступае найбуйнейшы ў Беларусі банк ААТ "Прыёрбанк", які з'яўляецца даччыным банкам групы Raifaizen. Аплата па банкаўскіх картах у сетцы Інтэрнэт ажыццяўляецца шляхам пераадрасацыі на сайт сістэмы электронных плацяжоў WebPay. У сістэме бяспека плацяжоў забяспечваецца выкарыстаннем TSL пратаколу для перадачы канфідэнцыйнай інфармацыі ад кліента на сервер сістэмы для далейшай апрацоўкі. Далейшая перадача інфармацыі ажыццяўляецца па закрытых банкаўскіх сетках вышэйшай ступені аховы. Збор і апрацоўка атрыманых канфідэнцыйных дадзеных кліента (рэквізіты карты, рэгістрацыйныя дадзеныя і г.д.) робіцца ў працэсінгавым цэнтры, а не на дадзеным сайце. Такім чынам, ніхто, акрамя банка, не можа атрымаць персанальныя і банкаўскія дадзеныя кліента, уключаючы інфармацыю аб яго пакупках, зробленых у іншых крамах. Пры здзяйсненні плацяжу праз сістэму WebPay уладальнік карткі аўтаматычна атрымае ад WebPay па электроннай пошце апавяшчэнне аб спісанні грашовай сумы з рахунку банкаўскай карты. Акрамя таго, пры апрацоўцы плацяжоў па банкаўскіх картах, выкарыстоўваецца бяспечная тэхналогія 3D-Secure, якую ў абавязковым парадку патрабуе міжнародная плацежная сістэма VISA.

Пацвярджэнне аплаты Пацвярджэннем паспяховай аплаты з'яўляецца электронны чэк:

Пасля аплаты, на ўказаны пры браніраванні адрас электроннай пошты адпраўляецца пацвярджэнне браніравання, якое змяшчае дэталі Вашага браніравання і важную інфармацыю аб падарожжы:

У выпадку, калі Вы не атрымалі пацвярджэнне, неабходна звярнуцца да супрацоўнікаў кампаніі па тэлефоне +375 33 333266 ці e-mail: belarus@welcome.by
Зварот Умовы змены і адмены браніравання паказваюцца для кожнага браніравання асобна. Змяненне і ануляцыя браніравання ажыццяўляецца ў асабістым кабінеце, створаным пры рэгістрацыі.
Пры аплаце банкаўскай плацежнай картай вяртанне грашовых сродкаў ажыццяўляецца на картку, з якой была праведзена аплата (RRN - код вяртання ўказваецца ў чэку).
У выпадку ўзнікнення праблем неабходна звярнуцца да супрацоўнікаў кампаніі па тэлефоне +375 33 333266 ці e-mail: belarus@welcome.by


